pondělí 28. září 2020

 Jako malá holka jsem se bála spát u babičky v ložnici..Strašily mě tam tyto sošky....Co pamatuji tak stály na zrcadle.. Jednou mě mamka říkala že je snad kdysi dávno přivezl nějaký příbuzný když byla i babička mladá z ciziny...Ano bála jsme se jich ale z druhé strany mě doslova přitahovaly..tak jsme si je nakonec po smrti babičky i mamky vzala domů....Až ted mě napadlo že se podívám na net jestli něco podobného existuje.Je to vyřezávané do nějaké hmoty..samá opice adalší zvířata a myslela jsme si že je to něco jako nádobka na svěcenou vodu..Až dnes jsem našla konečně co to je...STAROŽITNÝ ČÍNSKÝ MASTEK VYŘEZÁVANÝ..má to snad být jako olejová lampička..našla jsem vysloveně skoro dvojče té jedné velké co mám.Je fakt že už se jich dávno nebojím ale dost často se na ně dívám,mám je proti sobě a říkám si co asi znamenají..A teď jsem moc ráda že vím co to je.Hodnotu to žádnou zvláštní nemá je to prostě památka na babičku a moje dětství



Žádné komentáře: