pátek 15. listopadu 2019

plněné kynutonekynuté rohlíčky


Rychlé a snadné rohlíčky.
Základní recept mám z netu
ale hodně jsme si ho přizpůsobila
a jsou velice dobré..

Suroviny
25dkg másla(dala jsem napůl heru+máslo)rozpustit
1 vejce (rozmíchala jsme v rozpuštěném tuku)
sůl
vanilkový cukr
droždí(kostka)
asi 6 lžic mléka
dle chuti cukr(dala jsem 1 lžíci)
xxxxxxxxxxxxxxx
droždí,mléko a trochu cukru
nechat vyběhnout
xxxxxxxxxxxxx
Těsto nekyne..hned se rozdělí na díly
mě to vyšlo na 7 bochánků
pak každý rozválet na kulatou placku

nařezat osm trojůhelníků
na širší stranu dát nádivku a zarolovat
xxxxxxxxxxxxxx
Já dělala ořechovou nádivku
je třeba si jí udělat první aby těsto zbytečně nekynulo..
 Suroviny
20dkg mletých ořechů
asi hrst mletých dětských piškotů
moučk.cukr dle chuti
(já ještě přidala 2 lžíce hustého medu)
vanilkový cukr
trochu rumu
jeden bílek
pořádně promíchat případně přidat
trochu mléka
xxxxxx
Do několika jsem místo ořechů dala povidla a 
byly také výtečné..
Hotové potřít rozšlehaným vejcem(zbyl mi žloutek
tak jsme ho promíchla a potírala..)
Péct do růžova

Žádné komentáře: