středa 3. října 2018

A další cestování..
musím říct že ze všech dní
nejnáročnější.
Nejdříve Klatovy..neměla jsme ani čas
si projít náměstí ale nevadí to už znám.
Ráno jsme si opařila trošku prsty na ruce a tak
moje první cesta vedla do lékárny..
Pak  Domažlice...
Tady je překrásné náměstí..ale
není možné si jej vychutnat.
Škoda že zde nejsou vedle parkoviště a náměstí
je vždy neustále plné aut...
Tak jen pár fotek..


První foto z okna restaurace aby aspoň
bylo něco vidět

                                                                                                                                                                                          


Poté cesta do Boru..
Tam mě zaujal krásný zámek...
Počasí přálo...i když občas káplo..


Nejdříve náměstí...










Dále  Tachov..
tam jsem raději seděla v autě nebot
jsme měli přesně určený čas na parkování
a já musela hlídat čas aby jsem mohla
eventuelně doplatit..
Ale aspoň pár cvaků z auta..



Nu a po této dost dlouhé cestě jsme utahaní dojeli 
k domovu..


Žádné komentáře: