středa 15. listopadu 2017

Lákala mě prohlídka vojenského opevnění
v Klodsku ,které jsme minule nestihli
a tak jsme vyrazili hned po ránu opět do toho krásného
městečka.
vypadalo to na slunečný den..











Nejdřív procházka po městě a pak hurá nahoru..
Když jsme se  vyhrabali k bráně..tak studená sprcha..
Zavřeno na tři dny..z důvodu nemoci(?)
Tedy nevím ale že by personál postihla epidemie??
Tak jen pár fotek od brány..:-(











Mrzelo mě to a tak jsem zavelela že pojedeme na druhou
pevnost..30 km daleko na Stříbrnou Horu..
Když jsme tam dojeli...bum...
Normálně mají celoročně otevřeno ale zrovna
dnes...Zavřeno..nebož se tam
točí nějaký dokument...
Tak mě ty pevnosti nebyly souzeny...



Tak ještě večeře v
mysliveckém salonku,koupel v bublinkách
a zítra už pofrčíme domů..
Moc se mi tu líbilo,můžu
jen doporučit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

V Klodsku jsem nikdy nebyla, ale podle fotek soudím, že by se mi město líbilo. Viděla jsem už nějaké dokumenty v polské televizi ohledně toho vojenského opevnění. Dibrý nápad na výlet. Zdraví Iwka