pondělí 25. května 2015

Boj se strakou..




Dnes ráno jsem opět jela do Prahy na poslední návštěvu zubaře...už počtvrté ale naštěstí už to budu mít za sebou.Jelikož jsem jela brzy ráno  a bylo docela pěkně..zašla jsme se podívat do botanické zahrady Univerzity Karlovy na Karlák.
Vůbec mě nenapadlo že se budu muset  v botanické téměř poprat o život malého ptáčete..
Okukovala jsme krásné pivoňky a nade mnou se najednou ozval zoufalý křik..a na zem za lavičku dopadla straka držíc něco většího v zobáku.Šla jsem se podívat co ulovila a ejhle malého strakapouda jehož rodiče nad ní nalétávali a zoufale křičeli.V tu chvíli mě nezadržela ani cedule nešlapat na trávník  a hopla jsem po ní..
Chudám lekla se a pustila mrně  a zalétla do křoví.Prohlédla jsme vyděšené mládě..nebylo vidět že by bylo zraněné jen hodně vystresované...tak jsme ho položila na místo aby bylo hezky vidět a schovala se za lavičku aby rodiče mohli přiletět..
Jenže ta potvora zlodějská to nechtěla vzdát a opět na něj nalétávala..a když jsme mládě zakryla rukou asi dva metry ode mě hopsala po trávě a doslova mi nadávala..Holt jsem jí ukradla oběd...
Nu po chvilce mi došlo že asi rodiče na zem nepůjdou..hopsali neustále po stromě a řvali ale na zem to ne.Ptáče už zase nebylo tak malé a tak jsem ho ,,učila" létat.:-) Nejdřív rukou sním nahoru a dolů ..křidélkama už pěkně mávalo ..nu i trochu ječelo..ale nevzdala jsme to.nakonec asi po čtvrt hodině vzlétlo a krásně letělo přes dvě terasy  na strom u skleníků a vzápětí za ním oba strakapoudi asi rodiče...
Já chvíli odpočívala na lavičce a měla jsme z toho super pocit.Doufám že ten prcek ,tu šanci co dostal , využije.
Nu a mě čekala cesta na zubní :-)


Žádné komentáře: