pátek 2. ledna 2015

Jeden z vánočních dárků který mi přinesl ježíšek...lampička s bublinkami.Ráda se na ně dívám jak poklidně plavou,drcají do sebe,ladně se provléknou podél skla ..
Trošku jsme se zamyslela nad tím minulým rokem..
Nebyl zrovna zářivý.Nabalily se problémy,jak s prací u manžela,tak  zdraví u mě..nikde jsme ani nebyli na dovolené, na odpočinutí.Nebyl čas ani doba na relax.
Ale každé období má své plusy i mínusy.Když je nejhůř prověří se  vztahy,musí se urovnat priority a probrat v co a čemu se dá nebo nedá věřit.
Když je zle..přijdete na to kde máte skutečné přátele nebo kamarády a kteří si na ně jen hráli,když bylo třeba.Přejdou probdělé noci,slzy i zklamání a vše musí jít dál.
Koncem roku se začalo blýskat na lepší časy a tak pevně věřím že ten nový rok bude zase lepší.
Z toho minulého se získalo aspoň ponaučení .
Jsem ráda že máme skvělou celou rodinu,zdravé děti a čilá vnoučata.I moje rodiče jsou stále s námi.
Jsem ráda že mám přátele s kterými se sice ohledně dálky tak často nevidíme ale jakmile je to možné společně lecos podnikneme.
Máme i kamarády kdy můžeme jen tak podebatit zasmát se a tak to má být.
Život je příliš krátký na to, jen ho prosmutnit...

Žádné komentáře: