pátek 30. ledna 2015

 vesnička Blanice za Bavorovem
 Kostelík nad Starými Prachaticemi

 Krajina poblíž Vimperka
 Rechle u Lenory.Tohle byl cvak naslepo ,připadalo mi to jako most vedoucí odnikud nikam.

Dnes jsme opět vyrazili s Vodňanskou cestovkou Floria..za teplými bazény do Bad Fusingu.
jako obvykle jsem cvakala přes okno autobusu ,krajinu kterou jsme projížděli.



Ještě než se více zatáhlo,jsem vyfotila pár pohledů na  německý Linec a pak už jsem se těšila na krásně teplou vodu.





A pak jako obvykle nás čekala dvouhodinová cesta zpět domů..Půl cesty všiichni relaxovali a pospávali ale jakmile jsme přejeli hranice (což je okamžitě znát podle kvality našich silnic)se začalo povídat,vyprávět vtipy a jelikož jela super parta lidí ,nasmáli jsme se víc než na Silvestra :-)
Nu a pro známé z okolí,kteří nakukují mám ještě info...
Kdo by měl zájem se také dojet prohřát do teplé vodičky 

Žádné komentáře: