sobota 17. prosince 2016

Zítra budeme mít 40 výročí od svadby...
Za ta léta jsme prožili spoustu dobrého i horšího
ale vždy se vše společně překonalo.
Tak nějak jsem prohrabávala staré fotky..pár vzpomínek,jak ten čas letí..
Můj rodný dům...Jinočany okres Praha západ..
Dole bydlela babička s dědou nahoře naše tříčlenná rodina..
Ještě dnes po letech..když už v domě dávno bydlí
cizí lidi..ve snech vídávám domov zde.
Přesně si pamatuji celý malý byt,kde co stálo,kde co bylo..
A při tom jsme tam žila ,,pouhých" 19 let.
Strejda Venda s manželkou Maruškou.Venda byl mladší bratr
mojí mamky a já ho od dětství měla vždy moc moc ráda.
Zemřel příliš brzo...po krátké nemoci..také na něj nikdy nezapomenu.
Já s manželem a naše tři děti..vítání občánků nejmladšího syna..
Moje mamka a naše dcery....
Mamka s taťkou.
Výročí mých rodičů...
Maturitní večírek starší dcery...
Vnoučata....

Žádné komentáře: