neděle 14. února 2016

Dnes jsme ráno vstala dřív a šla se napít..juknu jedním okem z okna a vidím běhat veverku
po kabelu na  naše smrky..
To byl fofr..bafla jsem foťák s teleobjektivem a fotodírkou ve vchodových dveří
jsem cvakala jak o závod...


Právě jukalo slunce od východu a veverce to krásně prosvětlovalo ocásek..
Pak zmizela ve stromě a tak jsem se odvážila jít blíž až pod smrky.
Slyším jí chroupat a číhám kde je a ona seděla kousek nademnou..mrskla po mě okem..
zdřejmě usoudila že ta osoba v pyžamu a vestě není nebezpečná,a v pohodě louskala šišky..





Pak jsem už ve zmrzlých rukách nemohla udržet foťák a šla domů..
venku byly 3 stupně a noční oděv mě zrovna moc nezahřál
Ale hřála mě radost že jsme tu veverku konečně  ulovila.
Běhá tu už několik let a to dostatečně rychle :-)

Žádné komentáře: