úterý 20. října 2015

Manžel měl několik prací kolem Hodonína a tak mě vysadil u ZOO.
Měla jsem štěstí..nepršelo a navíc jsem v celém Zoo byla téměř sama..
Nejdříve jsem se zasekla u rybiček...
Pak mě zaujal zvědavý chameleon a jeho kámoška..ta se neustále na mě dobývala a on jen kulil oči kolem dokola...
Pak na mě dělal opičky opičák..dokonce se chtěl zkrze sklo pusinkovat :-)
Surikaty jen ospale koukali co se děje  protože na mě začal dost hlasitě 
pokřikovat papoušek Žako..


Byl úžasný..co jsem mu zapískala to opakoval...
Pak jsem dost dlouho pozorovala párek lvů...Berberských.
Mají zde pozorovatelnu nad výběhem a tak se dobře pozorují když nebrání rozhledu mříže.
A nejdéle jsem vydržela u tygříků...Mají zde dva brášky..narozené 31.5.2015
a jsou kouzelní.



Když mě manžel po třech  hodinách volal že se vrací ..měla jsem prošlou sotva půlku zahrady..
A ještě jsem si tam popovídala s moc milou paní která v ZOO pracuje ,
a hodně jsem se dověděla.
Už se těším na příště.

Žádné komentáře: