úterý 6. října 2015

Hned ráno jsme vyjeli směrem na  Trutnov..
Prošla jsem si náměstí..jen škoda že nebyla dobrá viditelnost do dálky,byla by vidět určitě Sněžka.

A také mě zaujaly tyto sochy pod náměstím..
Dále směrem na Náchod nám nedalo abychom nezastavili v Babiččině údolí.
Moc příjemné místo..


Kousek od chaloupky byl ještě mlýn známý z filmové babičky a nedaleko zámeček paní kněžny..
v Ratibořicích
>><<
V Náchodě jsme také konečně navštívili zámek na kopci..
Už jsme tu potřetí ale vždy jen dole na náměstí.
Ano jsem nevěděla že tu hlídají medvědi :-)
Ale ten měl při naší návštěvě zrovna půlnoc..
>><<
Pak cestou kolem Kuksu jsme si zastavili na pozdní oběd..
Přímo návštěvu Hospitalu  si nechám na příště.tady jsme jen z dálky viděla celou budovu a jinak mě zaujali krásné chaloupky..
Ještě před cestou na ubytování jsme si prošli nedaleká Braunův lesní Betlém..

bylo toho hodně co jsem stihla ale stálo to za to..

Žádné komentáře: