neděle 19. července 2015









Přijela pouť..
K nám sice ne ale byli jsme na pouti u dcery..
Opět jsme se trošku díky dětem vrátila do dětství :-)Míša mě provezl v autíčku,s vnučkou jsme létaly v labuti.Nechyběla cukrová vata ani zmrzka.Kluci  se provezli na šíleně divokém kolotoči:-)ale přežili to..
Nu a pak opět děti nahopsali do bazénu a my zalezli do chládku domova :-)



A ještě kamarádka vnučky přinesla malé ptáčátko bylo volně na zahrádce asi někde vypadlo z hnízda..Dva dny už o něj pečovala a kupodivu  ten malý holý prcek se měl k světu..
Vzala jsem ho domů..oběhla všechna hnízdečka(je to zdřejmě vrabčák)ale nikde žádná holátka..
nakonev v maštali jsme našla v hnízdě vlašťovek prcky stejně veliké a jen tři..pípali a to malé začalo také pípat tak jsem ho k nim přidala..Za hodinu jsem to šla zkontrolovat..rodiče normálně krmí (na mě jsou zvyklý) tak snad to holátko bude mít šanci..
Jen mažel si dělal legraci aby z vrabčáka nebyl stěhovavý pták :-)

1 komentář:

Alena řekl(a)...

Pěkně jste si užili. Někdy je fajn návrat do dětství.
Jsem zvědavá co z holátka vyroste.