neděle 26. července 2015

Den co den dozrávají broskve ..jsou výborné...jenže...
Nevarovalo mě že každý večer mě škrábe v krku a neustále cítím kůžičku od broskví..
prostě mě nic nenapadlo..
A dnes jsme si opravdu pochutnávala..pokaždé když jsem šla do dvora mě to nedalo ,
abych si neutrhla a nezbaštila..
Najednou v podvečer mě začal otékat hrtan..v puse hromadu puchýřků..
nemohla jsem polykat,mluvit..začala se mnou lomcovat zimnice..
A neustále jsme cítila jako bych měla v puse stále štětinky..
Jukla jsem na net a ověřila si co mě napadlo..prostě  alergie na tu chlupatou kůžičku broskví..
Celou noc mě bylo ouvej..vyplachovala jsme pusu..chladila si krk a
doufala že do rána bude vše ok..
Zvládla jsem to..ale pro příště už vím..já prostě můžu broskve jen loupané...
Už to znova prožít nechci..

Žádné komentáře: