pátek 5. září 2014


Znáte to..když se na něco těšíte..celý týden ,když si připravíte věci ,přichystáte a pak zjistíte že není proč...Že někomu nestojíte ani za to aby vám řekl že  na vás kašle?Mrzelo mě to,moc a tak jsem vzala foťák a zmizela z domu abych si ujasnila myšlenky .Nic moc jsem necvakla ,jen malou upatlanou včelku v květu dyně ale  měla jsem dost času si vše v sobě srovnat.
Bylo toho hodně za poslední měsíce, či dva, tři roky ale dneska už vím že některá ,,přátelství" jsou jen  postavená na tom když není nic jiného,nebo nebude víc  na výběr.A ještě jednu věc jsem pochopila..kdo neustále dokola opakuje jak vás má rád,jak mu chybíte,jaká jste zlatíčka a pod...tak to asi pravda nebude.To se nemusí říkat to se vycítí...No nic,prošla jsem se a vím, že jsou věci které se nemohou opakovat a ani se nezmění..
Důvěra je  fajn ale také má své hranice.

Žádné komentáře: