pondělí 25. srpna 2014






Můj taťka má u bytovky mini zahrádku ,je to jeho místečko  pečlivě opečovávané a dokáže na těch pár metrech vypěstovat kde co.Každý rok pěstuje melouny.Já mu je na jaře roubuji na černou dyni.Zasadí je hned vedle velké betonové jímky a pak je nechá po betonu pnout a každý rok má velkou úrodu.A musím říct že i když nejsou giganti tak jsou mnohem lepší než z obchodu.Mě už rajčata na zahrádce ,,umřela" na plíseň ale děda má neustále  co rozdávat a zásobuje celou rodinu.
Je to jeho velký koníček a i když každý rok tvrdí že už se na to vykašle..v lednu už vysévá semínka paprik  a postupně další a další..pak má fůry sazenic které rozdává všem okolo a má z toho radost.Jako společníka má  trošku obézního jezevčíka Šotka.Stále říkám mamce..pes se má krmit jen jednou denně..na to ona..ale on dostává jen jednou denně..jenže ráno dostane ty nejlepší psí granule plnou misku a tu baští celý den + k tomu laskominky,dobroty od oběda a pod.Kupodivu po schodech stále docela dobře běhá i na gauč vyskočí.
Mají ho jako dítě + k tomu ještě na balkoně babi krmí kočky z celého okolí...a když jí děda naštve tak si jim stěžuje.
Ať jim to co nejdéle vydrží.

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Týý brďo ... na melouny fakt zírám! Já je mám velikosti angreštu, a to jsem vysévala na jaře:-)))