pátek 1. srpna 2014

Dnes jsme nečekaně a neplánovaně vyjeli napříč naší zemí do Dubí u Teplic.Jeli jsme něco okouknout a zároveň to byl i malý výlet.Zde je Komáří vížka.Byla jsem tam velmi,velmi dávno jako malá školačka .Je zde velmi pěkný rozhled na široké okolí.Vede sem i lanovka ale bohužel vzhledem k tomu že místní zloději ukradli kabel do sběru,byla právě v opravě.
další zastavení hned pod Komáří vížkou byl a zřícenina hradu Krupka.Opět krásný rozhled a moc pěkné prostředí.Z hradních ochozů je pěkně vidět celé městečko a i několik hrázděných domů.
Cestou jsem lovila snímky za jízdy.Je tu moc zajímavá krajina,,pozůstatky sopečné činnosti  jsou kopečky jak bábovky na písku.
 Poslední zastávka..hlavně na pozdní oběd..byly Louny.Po svém oblíbeném jídle..kuřecí přírodní plátek s broskví   se sýrem  a rýží (v restauraci U Žida))))))jsem chtěla vidět zdejší raritu..záplavový most.Má 40 pilířů a je dlouhý 272 metrů.Je to technická památka .
Tento neplánovaný ale velmi příjemný výlet  mě udělal moc dobře. 

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Taky bych jela. Zříceniny mám ráda, ale mám panickou hrůzu že slítnu dolu, tak radši zůstávám při zemi :-))

Janiko řekl(a)...

Ajko...také nelezu na okraj pakliže není něco čeho bych se mohla přidržet.Ale zříceniny mají pro mě veliké kouzlo mám je skoro raději než opravené a upravené hrady :-)