úterý 31. prosince 2013








Oslavy Silvestra jsme strávili  s manželem doma.Bylo to sice smutné ale měla jsem aspoň čas zpětně projít celý tento můj blog,zavzpomínat na věci co byli a už nejsou,na krásné výlety,přátelství která se bohužel nedají vrátit,na radosti i trable.Nepadla žádná předsevzetí,žádné plány.Prostě život jde tak jak jde a každý se stím svým musí poprat jak se dá.Hlavní je aby sloužilo zdraví aspoň tak jak to půjde.Doufám že nás ještě čeká hodně pěkného .Jen určité věci jsou třeba přehodnotit.Vztahy,důvěra a emoce...to jsou věci které aspoň já musím trošku ubrat.Musím přiznat že mám dost ráda lidi,dokážu se hodně nadchnout,mít ráda a hlavně tak nějak věřit  moc na přátele.Pak to zbytečně bolí když zjistíte že některé věci byly postavené jinak.Ale  každá věc co se stane,každá zkušenost je poučením pro příště.
TAK PŘEJI VŠEM LIDEM  DOBRÉ VŮLE....HODNĚ ZDRAVÍ,ŠTĚSTÍ,LÁSKY.A MÁTE-LI DOBRÉ KAMARÁDY A PŘÁTELE TAK HODNĚ KRÁSNÝCH ZÁŽITKŮ.

Fotky ohňostroje jsou z Protivína !!!!

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Krásný nový rok:-)
Ajka

Janina64 řekl(a)...

Hodně zdravíčka a to ostatní si vzal a nebo vezme čas ...a netrápit se ...krásně fotíš a tvoje šikovné ručičky na pletení můj obdiv ....Jana.