sobota 2. listopadu 2013

   Dnes jsem měla velmi milou a vzácnou návštěvu.Nedávno se mi přez internet ozval dávný kamarád z tanečních s kterým jsem se neviděla hodně let.Býval to opravdu super kamarád do pohody i nepohody,prošli jsme spolu několik tanečních kurzů,hromady plesů.maturiťáků a spousty legrace i výletů.Setkání témeř po 40 letech bylo skvělé,sešli jsme se v Praze a vzpomínek a vyprávění bylo hodně.
  A dnes přijel k nám na návštěvu,hlavně navštívit moje rodiče,kteří ho měli velmi rádi a vůbec poznat mojí rodinu.S manželem si padli do oka a měli si o čem povídat.Oba jsou si něčím podobní,zájmy,koníčky..Dostala jsem krásnou kytici orchideí,moje rodiče měli obrovskou radost a navzdory věku hned poznali kdo to je.
  Bylo to moc hezké setkání a jak jsme se všichni domluvili určitě ne poslední.Ještě jsme se domluvili že nám představí i svojí ženu s kterou jsme již mluvila ale neměly jsme zatím tu možnost se vidět.
  Je moc hezké že přijdete na to že jsou i lidé kteří kdysi dávno patřili do vašeho života a navzdory času i ubíhajícím létům se dovíte že na vás stále vzpomínají.I já jsme se snažila tohoto člověka najít,dokonce už jsme uvažovala i o televizní Poště pro Tebe..ale díky internetu se ozval sám..

A zde naše foto z tanečních..rok 1975 :-)

Žádné komentáře: